Gwarancje jakości
ABI PASAD gwarantuje wysoki poziom i rzetelność świadczonych usług, przestrzeganie norm etyki zawodowej i klauzul poufności powierzonych informacji i materiałów. Nasza firma jest zarejestrowana w brukselskiej bazie PHARE/TACIS Central Consultancy Register pod numerem POL-20570.
Jakość naszych usług potwierdziła Organizacja Firm Badania Opinii i Rynku OFBOR, przyznając ABI Pasad certyfikat Programu Kontroli Jakości Pracy Ankieterów za rok 2005 w kategoriach:
- „Badania realizowane techniką ankieterskich wywiadów osobistych/audytoryjnych – PAPI”
- „Badania jakościowe”
ABI PASAD zawdzięcza swój sukces podążaniu za Klientem, jego potrzebami i specyficznymi oczekiwaniami.
Siła ABI PASAD tkwi w:
- elastyczności działania, które jest ukierunkowane na maksymalną satysfakcję i budowanie trwałych więzi z Klientem,
- fachowości i profesjonalizmie obsługi Klientów,
- tworzeniu oryginalnych projektów i wykonawstwie badań dostosowanych do specyficznej sytuacji Klienta i/lub produktu,
- rzetelności i prawdziwości odpowiedzi na trudne pytania,
- innowacyjności pozwalającej:
- realizować nietypowe przedsięwzięcia badawcze i marketingowe,
- proponować nowatorskie rozwiązania,
- wykorzystywać marketing intelligence.
Kontrola badań
ABI PASAD posiada specjalnie przeszkoloną grupę kontrolerów działających niezależnie od zwykłej sieci ankieterskiej. Osoby te po każdym badaniu ilościowym przeprowadzają wywiady sprawdzające cały proces realizacji badania w terenie.
W ramach swojej pracy kontrolerzy sprawdzają wiarygodność i rzetelność prac wykonywanych przez ankieterów i koordynatorów regionalnych. Kontrolerzy docierają do objętych badaniem respondentów osobiście lub telefonicznie.
Standardowo kontrolą objęte jest 20% próby. W przypadku szczególnie skomplikowanych badań bądź na życzenie Klienta procedura sprawdzania może zostać rozszerzona.